Ur. 1991

Artist Statement:
W swojej praktyce artystycznej posługuję się głównie kolażem. Poprzez wyjęcie z pierwotnego kontekstu i sklejenie w nową rzeczywistość dokonuję interwencji i wchodzę w polemikę z aktualnymi sytuacjami społeczno-kulturowymi, a także innymi dziełami sztuki. Fragmentaryczność staje się spoiwem.

Posługiwanie się kolażem jest dla mnie ponadto badaniem możliwości przeniesienia niektórych narzędzi i procesów terapeutycznych w pole sztuki. Praca nad tym, czego się doświadczyło, co się zobaczyło, wchłonęło. Przepracowywanie tego, co stare, wytwarzanie dalszego sposobu postępowania, wydobywanie treści ze środka.

Wystawy solowe:
2022:
Small Talk Pandemic Cafe/Kawiarnia Niemożliwa, Muzeum Śląskie (Katowice, PL)

Wybrane wystawy zbiorowe:
2022:
Meta-Uber, The Wrong Biennale, kuratorzy: Michael Hall, Jacek Sosnowski
2021: The Collage Garden, ulica Jakarty (IND), kuratorzy: Collage Garden Collective
2020: Jesteśmy ludźmi, Galeria Labirynt, Lublin (PL), kurator: Waldemar Tatarczuk
2020: The Art of Love II, wirtualna galeria Envision, Dallas (Texas, USA), kuratorka: Ginger Cochran
2019: Popatrz na/we/przeze mnie, Poczekalnia, Łódź


Prace publikowane dotychczas m.in. w:
2023: 
Zin Girls to the Front: Secret (PL)
2021: Zin BOMBA III: Katastrofa (PL)
2021: All She Makes Magazine (USA)
2021: Art Hole: 10 (UK)
2021: the MASS, ERASE issue (UK) (link)
2020:
 the MASS, MATRIARCHY issue (UK) [link]
2020: Florence Contemporary Gallery Catalog, 01 issue (IT) [link]
2020:
 SLEVIN Magazine, 7th issue (IDN) [link]
2019: Playboy Polska
2019: magazyn PROwincja [link]


Rezydencje artystyczne:

2022: Performatywny Magazyn, Muzeum Śląskie, Katowice (PL)
2020: Enklawa, Propaganda, Warszawa (PL), kurator: Jacek Sosnowski

Nagrody:
2020:
 Wyróżnienie na wystawie „The Art of Love II”, wirtualna galeria Envision Arts, Dallas (Texas)


Edukacja:

(2011-2016) Kulturoznawstwo, Instytut Kultury Polskiej, Uniwersytet Warszawski.
Tytuł magustry (2017), specjalizacja Kultura wizualna. Praca magisterska pt. „Bez obrazu – nieistnienie: o traumatyzującej obawie przed byciem pominiętym przez obraz”